Ingen summering?

 
Brukar ju alltid skriva en summering om det gångna året men jag vet inte om det är värt det alls... Har inte hänt så mycket, inget värt att skriva om iaf... Det som var min plan i början av året började bra men ebbade liksom ut och rann ut i sanden, eller det liksom la sig i stiltje. Nytt år, nya tag bara! I år ska det hända nåt, baske mig! Gäller att ha ordning med sig bara och inte falla för frestelser, har ju en tendens till det. Så här i början får jag hålla mig borta så det värsta går över så ska det nog gå bra... Annars blir det mitt andra hands val, i värsta fall...men det finns ju där i tankarna hela tiden.... Håller tummarna för mig själv - ska belöna mig själv efter mina åstadkommanden! För visst är man väl värd en belöning om man gjort nåt bra? :)
 
Håll ut bara - det går över! :)
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter spännande! :)
Kram

2014-01-17 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback