Pest eller kolera...

Så skulle man kunna se det, pest eller kolera! 
För ett par veckor sen fick jag enorma kramper i magen, liknande smärtor har jag haft tidigare för ett par år sen... Lätt illamående och kramper som kommer och går, kallsvettig och det enda som egentligen lindrade varm en varmvattenflaska på magen och stilla, bara vara stilla i ett läge... Ohållbart, och efter fem dagar med smärtor svalde jag min stolthet och ringde läkaren. Fick tid i stort sett direkt och gick därifrån med "diagnosen" magkatarr eller gallsten... Därav Pest eller Kolera! Jag vill inte ha nåt av alternativen! Magmediciner utskrivet för att lindra magsmärtorna och en tid för ultraljud för att kolla gallan... Och på fredag är det dax, då vet jag...=\ 
 
Annars går livet sin gilla gång, man jobbar, man sover, man tränar/motionerar.... Så mycket annat gör man inte, inte jag iaf.... Den här tiden på året är inte den bäst, svart, trist, blött och halt...och självkänslan ligger inte på topp om vi säger så... Men jag vet oxå att det blir ljusare, varmare, och humöret definitivt bättre! Snart så... :)
Det är rätt så mycket att fundera på just nu, väger fram och tillbaka, för- och nackdelar....vet bara inte om jag är tillräcklig... Måste verkligen ta mig en ordentlig funderare så jag inte bara rusar in i något och så skiter sig allt!
 
Har egentligen inte så mycket att delge världen, inte för att det är så stor publik, så det är väl egentligen strunt detsamma... Men jag skriver ju mest för att skriva av mig sånt som man inte alltid kan prata om, av olika anledningar... Sånt som man behöver bli av med för lätta lite på sina axlar, blir lätt för tungt annars....
 
Kram på Er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback