OS 2014

Näst sista dagen i årets OS, bronsmatch i ishockey mellan Finland och USA och bronset går definitivt till Finland efter vinst med 5-0! Stort grattis till Finland! Imorgon väntar finalen, mellan Sverige och Canada, en match som kan sluta hur som helst. Spännande blir det iaf, även här hemma om vi säger så! :) 
Det har varit ett bra OS, många guld-, silver- och bronsmedaljer och många spännande händelser! Tillhör ju de som följer tillställningar som dessa slaviskt, intresset är enormt! Gillar alla sporter/idrotter, trots att jag kanske inte är den mest atletiska själv... :) 
Mycket som snurrar i tankarna just nu, inte bara sport som är i mitt huvud... Har fått en förfrågan, ett jobberbjudande skulle man kunna säga, och jag står rådvill och vet inte riktig vad jag ska göra... Har ännu denna vecka på mig att fundera, men det är inte så lätt när man egentligen skulle behöva diskutera med någon och få lite feedback men som läget är så vet jag inte riktig vem jag ska prata med. Ska se om jag kan få helgen på mig oxå, så jag ev kan prata lite med nära vänner, då jag ska till Garpenberg i helgen och mysa! Kanske jag då kan få lite rätsida på saker och ting, hoppas kan man ju alltid! :)
Som sagt, en helg i Garpenberg står på agenden och det ser jag sååå fram emot! Kramas, skratta, mysa, gosa och snusa bebis - det är vad jag ska göra! Och när jag ändå är på farten ska jag äntligen ta och fixa mitt pass, så jag och älsklingen kanske kan komma iväg nånstans tillsammans här i vår! :) Dax för oss att åka iväg nånstans kanske, var ju ett tag sen! Det är oxå nåt som jag ser fram emot, nu ska vi bara bestämma vart vi ska åka... :)
 
Ikväll är det fjärde och sista deltävlingen i Melodifestivalen, och jag har inte så höga förväntningar. Inte efter de tre första besvikelserna.... Inte en låt som egentligen är något att visa upp för Europa... Vi får helt enkelt se, kanske det är så att övriga Europa inte heller har så bra låtar, hoppas kan man ju alltid! :) Det återstår att se i maj! 
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter som om du har spännande saker på gång! :)
Kram

2014-02-25 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback