Sensommar när den är som bäst!!!

 
Åh härliga sensommar! Helt ljuvligt underbart! Att kunna gå i shorts eller 3/4-byxor i mitten av september är helt otroligt! Ingen mer än jag är superglad över detta fenomen, som inte gillar att ta på mig långbyxor... Inte än iaf! Så länge jag får ha sommar är jag nöjd!:)
Igår var det dax för lite galej med personalen, kräftskiva denna gång! Mycket planerande och fixande, och dålig uppslutning... Tråkigt men man gör det bästa av situationen bara! Järngänget var iaf på plats och vad är väl bättre än det? Lite femkamp, massa god mat och dryck, firande av blivande 40-åring och många skratt - en supertrevlig kväll! Avslutades dock lite tidigt men vad gör väl det när man vaknar pigg och utvilad dagen efter? Så när på en förkylning som på något vis lyckats hitta mig... Det gillar vi inte!!! Motar bort bara...:) Så nja, jättepigg har jag väl inte direkt känt mig men man gör vad man kan!!! 
Avslutar denna härliga lördagkväll med killarna och en film, eller två! Lär ju somna... Men båda grabbarna är vana att jag gör det så det borde vara lugnt!!!:)
Lite the borde göra susen för min onda hals, ska satsa på det nu!
Hoppas på finväder imorgon, ska försöka fixa lite ute på gården... För hösten är väl på antågande tror jag!!!:)
Kramizzar
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback