Negativitet...

 
Hösten kom som ett brev på posten! Över en natt bara kom den... Kyla, gula löv, september är här!!!
Höstterminen är igång med diverse möten, träningar och kalas. Och jobb... känner mig osäker, irriterad, grinig... Måste ändra mig! Endast jag som kan göra nåt åt situationen, det är mig det tär på... Men jag vet inte vart jag ska börja... Utan att såra någon... För hur man än gör så har man ändan bak, som man säger... Nån kommer att ta illa vid sig och det vill man ju inte men situationen som den är just nu är ohållbar. Men det är väl bara jag...
Klaga klaga, det verkar vara allt jag gör just nu, usch så negativ!!! Rycka upp sig och ta tag i saken - nu!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Bara att ta tjuren vid hornen det är du bra på en annan stänger av och går åt sidan...

2013-09-05 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback