Vinnaren är korad!!!

Och rätt låt vann, enligt mig!!!
http://youtu.be/4sa9C_G_GdY
Ett bra sound, en fin text som ger mening i livet... Härligt scenspråk!!! I like a lot!!!
 
Söndagen spenderas på samma sätt som lördagen, i soffan under täcket med feber och kroppsvärk...fingrarna känns som korvar och jag har så ont...varför är det så? Jag sa till sambon just, att så dålig som jag är nu har jag inte varit på länge... läskigt! Han blev lite orolig när jag vaknade i morse med över 38graders feber...det är väl inte riktigt normalt, eller? Ja det blir viloläge idag, och imorgon, vare sig jag vill eller inte...Inte mycket att göra nåt åt, bara acceptera läget!!! Bättre att bli ordentligt frisk innan jag går tillbaka på jobb så jag håller mig frisk sen!!!
 
Betar av hårddisken, en serie efter den andra... Börjar så småningom komma ifatt och det är väl enda fördelen med att vara hemma...förutom att jag får liggsår, eller nåt...rastlösheten kryper i kroppen men orken finns inte där...
Och så är det skidor på TV som jag kan avnjuta, så det är väl ändå lugnt...Gärna gått ut en stund i solen förståss men jag får njuta av den här inifrån bara! Det är ju ändå svinkall... Måste se det från den ljusa sidan... =)
 
På återseende!!!
//J
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig så du tar till dig alla nya baciller som du fått på nya jobbet :)

2013-03-10 @ 20:43:05
Postat av: Heidi

Hoppas du kryar på dig snart gumman och att febern släpper nu!Tänker på dig!Kram

2013-03-12 @ 07:15:13
Postat av: Linda

<3 Robin <3

Hoppas du har kryat på dig.
Ja då förr eller senare lär jag berätta om vad som är på G :)
Ang. bloggen, så ja... lite för lite respons. Men som sagt kanske startar en ny.
kram å trevlig helg :)

2013-03-15 @ 12:12:03
URL: http://www.lindasxtravafanza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback