Midsommar 2013

Midsommar kom och midsommar gick! Och gott dessutom... Känns som jag inte riktigt hann med men säkert! Väldigt nöjd och belåten kom jag iaf hem på söndagskvällen, även om det kändes som att jag suttit i en bil mestadels av tiden... Men vad gör man inte för att träffa sina vänner!!!
Mycket skratt, snack, ypperligt god mat och dryck, bästa sällskapet, sång och musik, lekar och tävlingar - precis som det ska vara!!! Och premiärdoppet skedde i Kuppen, och det var så där lagom skönt och väldigt behövligt!!! ;)
Passar på att tacka samtliga inblandade på midsommar, det gjorde vi bra!!!:)
Nu verkar sommarvärmen även kommit till Åland, och så sitter man på jobb... Dessutom stängningstur... Fördelen är iaf att man jobbar som man gör och kan spendera mestadels av dagarna utomhus! Men ett dopp skulle inte sitta alltför fel just nu...;) Kanske ikväll, men först ska jag få härligt besök av fina Frida och Emma!! 
Ha en bra kväll!!!
//
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback