I sommarens soliga dagar...

Först kom sommaren med bublåaktigt bång, men så blev det vinter igen! Åtminstone kändes det så - vantar och mössa var ett måste på promenaderna i några kvällar! Och i tisdags när vi hade önakat oss finväder bjöds det på moln, regn och ruggigt kallt! Så daghemmets invigningsfest fick bli inomhus... Hade fryst rumpan av oss om vi stått ute då! 
Men nu, nu är värmen återigen här, till min stora lycka!!! Världens bästa jobb när man kan vara ute nästintill hela dagarna och njuta! Men en liten plaskpool borde införskaffas, det tror jag alla håller med mig om! 
Och nu är det helg, igen! Planerna blev annorlunda än vad som var tänkt men inte gör det nåt, finns alltid nåt att göra, inte är jag orolig för det inte!!! Blir att fixa och greja hemma, njuta av solen förhoppningsvis och kanske första doppet... Inte vet man!!!
önskar alla en riktigt skön helg!
Kram
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Menar du att jag hann före dig med att doppa mig... simmade faktiskt lite... tvättade båt först :)

2013-06-08 @ 21:33:10
Postat av: Jessica

Har ju varit sjuk, dessutom har vi haft snorkallt den här veckan...

2013-06-08 @ 22:26:01
URL: http://panterjez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback