I antågande: midsommar 2013

 
 
 
Så är det återigen dax för den trevliga och återkommande träffen på midsommar!!! Om det är nåt som är spikat ett år framåt så är det midsommar! Det har liksom blivit vår grej, den gång som vi faktiskt träffas allihopa utan knussel!!! Eller ja, vi försöker väl åtminstone år efter år! Det är svårt att få till träffar under övriga året tycks det som så därför är midsommar liksom det tillfället som åtminstone inte jag tänker ge upp! 
Och iår är vi i Garpenberg, och som vanligt så ser det ut som det är bra uppslutning!!!:) Tror vi har maten på grejs och dryck får man ta med efter eget tycke och smak, som vanligt. Jag åker solo, eftersom min älskade sambo måste jobba! Både han och jag känner att det vore roligare om han kan komma med nästa år då det är 10-års jubileum för vårt midsommarfirande!!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter här och fundera på om jag glömt något...ska inte handla idag som tur är...

Funderar också på hur det blir nästa år om vi ska vara vid vattnet eller om pappa är färdig med ladan då....

2013-06-18 @ 19:56:05
Postat av: Heidi

Härligt och ha en spikad träff per år åtminstone! :) Ni får ha en riktigt trevlig midsommar!Kram

2013-06-20 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback