Vardagsrutiner

Snart är alla helger över och vi är tillbaka i vardagen igen. På sätt och vis är väl det skönt oxå men nog är det härligt med helger alltid!
Vardagsrutiner innebär för min del jobb och träning, varvat med vanliga hemmasaker: städning, matlagning, tvättning etc. etc.
Ska bli ohyggligt skönt att komma igång med träningen igen, vattengympa och hydrobics för min del. Det är två kvällar i veckan som är uppbokade, och så tänkte jag försöka komma iväg och simma några längder åtminstone en dag...mycket simma blir det men jag gillar det och så belastar det inte mina inflammerade hälsenor så mycket som annat träning skulle göra. Jag borde verkligen ta mig iväg till nån som kan hjälpa mig, har ett namn som jag nog ska ringa nån dag...Kanske han kan göra underverk??? Man kan ju alltid hoppas!!!
 
 
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Slå en pling om jag har passligt gör jag dig gärna sällskap med simningen! :)

2013-01-03 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback