Hela huset gungar! =)

I fredags begav vi oss till Dalarna, rättare sagt Djurås och Marie!=) Efter en dryg timmes försening var vi framme, trötta men överlyckliga att äntligen få träffa älsklingarna Marie och Linda - det var alldeles för länge sen!=)
Fredagkvällen spenderades med massa snack och skratt och och snacks! Sovtime, för man blir trött av att resa minsann så det var ohyggligt skönt att krypa ner i en renbäddad säng och sluta sina blå...Vaknade relativt pigg och utvilad till en härlig go'frukost, med ännu mer snack och skratt och mys med bästa vännerna! Och ännu en glad nyhet fick vi, härligt!!!=)
Sen gjorde vi oss iordning och drog i väg till Kupolen i Borlänge, för lite fönstershopping...eller nåt...=) Ja det blev fönstershopping för min del, hittade INGENTING, konstigt nog...Men lika bra är väl det, för inte vet jag om jag är i behov av något heller...
Några timmar spenderades på Kupolen, där vi sen sa hej då till Linda som skulle vidare hem till sin familj medans vi åkte tillbaka till Djurås för att göra oss iordning inför kvällens galej på Galaxen och Hela huset gungar!
Startade med tacomiddag och god dryck till det. Sen iväg till Borlänge igen och Galaxen och lite härlig musik. Just denna kväll spelade Barbados, och de är ju inte helt tokiga om vi säger så!!!
Riktigt trevligt hade vi, det var en bra kväll - men trötta och nöjda for vi så småningom hem igen för att krypa ner i sängarna och sova sött!!!
http://www.galaxen.com/swe/noje/hela-huset-gungar
 
En helg går så ohyggligt fort när man har så trevligt, och söndagen kom fortare än man ville och det var dax att lämna Dalarna...=( Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi träffas igen, vi får helt enkelt se till att det inte dröjer så länge!!!
Det blev en låååång hemresa med tåg, buss och båt innan jag satte min fot i mitt eget hus...Trött och slut och med värk i hela kroppen! En god natts sömn råder bot på det mesta!!!
Kan man ju iaf tro, men på tisdagen vaknade jag med halsont, huvudvärk och en enorm kroppsvärk...Det var en tung dag på jobbet, och tisdagkvällen spenderades i soffan under en filt och massa Finrexin och thé med honung...Och idag kändes det ändå helt ok, förutom halsont då...
Och ikväll har jag varit på Me&I-party, där nya vårkollektionen visades upp. Härliga färger och mönster, man blir helt lyrisk och vill ha, vill ha, vill ha!!! Och ja, nog fick jag iväg en beställning alltid!=)
 
Avslutar så kvällen med lite serier och mys med sambon, och min bok förståss E L James Fifth shades of Grey/Femtio nyanser av honom!!!
 
Hepp'å'er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback