Andra veckan på 2013!

Nu är vi igång igen! Första "riktiga" arbetsveckan på det nya året avklarad och det fixade man ju galant... =) Intensivt som vanligt, alla dagar är späckade från morgon till kväll, och tydligen är jag inte nöjd eftersom jag funderar på att börja med Zumba igen oxå...Jag vet dock inte om mina fötter gillar den idén lika mycket som jag gör, och det känns ju lite bittert om man betalar för en hel termin och att man sen inte kan gå... =/ Men jag måste väl testa helt enkelt! Måste införskaffa mig ett par riktigt bra inneskor först...plus att jag måste ha nya inneskor till jobbet...och de jag hittade var inte så billiga...men när man måste så måste man, bättre att ha ordentligt på fötterna så de håller!!!=)
 
Julen är nu bortplockade även från detta hem, sent om sider, men å andra sidan är det inte Tjugonda'Knut förrän imorgon(söndag) så egentligen är jag lite tidigt...vilket min sambo påpekade... =) Men när jag ändå höll på med veckostädningen så tänkte jag att det är lika bra, så har jag det gjort. Och visst känns det rätt så bra så här efteråt! Bara julgardinerna kvar, tar de i veckan...Jag väntar ju på mina nya gardiner som jag har beställt, och det känns som det inte är nån idé att sätta upp nya innan de kommer! =) Det kommer att bli så fint, så fint!!!
Och så måste jag fixa till lite julutsopargodis, ifall det nu skulle komma några julutsopare hem till oss...Hade några förra året så det kan nog hända att det kommer nån i år oxå!=)
 
 
Vardagen är igång och vi med den - nu är det mest bara jobb, träning och stark vilja som gäller!!!
//J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback