Nu kööööör vi!!!

Nu köööör vi!!!
 
Japp, nu är det äntligen dax för vårens underhållning - Melodifestivalen 2013! Det är nu det börjar, det är nu det händer...det är nu vi ska ta fram den där låten som har det lilla extra, den låten som får hela Europa att dra efter andan, låten som förhoppningsvis får oss att ta hem hela ESC en gång till!!! =)
Det här är min typ av nöje, helt klart - älskar't!!!
 
Egentligen skulle jag ha gått ut och ätit med mina bästa tjejor ikväll, men av olika anledningar eller rättare sagt sjukdomar så ställde vi in och flyttar den Dinos-middagen till senare tillfälle. Då har vi något att se fram emot!!! =)
Solen har skinit på oss idag, och det har varit helt ljuvligt! En lååååång promenix med voffsing bidde det, så jag har fått massa sol på mina kinder och det gillas skarpt! Mer sånt vill vi ha!
Och så får jag väl lov att berätta nu då, för nu står det ju ändå klart - jag har fått en ordinarie tjänst som barnträdgårdslärare i kommunen och kommer att flytta till kommunens nybyggda förskola om två veckor. Där kommer jag att jobba på en småbarnsavdelning, och det ska bli riktigt skoj, det ser jag fram emot!!! Lite trist dock att behöva lämna så här mitt i, hade gärna avslutat det jag påbörjat med mina förskolebarn...men man kan inte få allt här i världen!
Jag är iaf jätteglad över tjänsten, jag har längtat så länge efter att få en ordinarie tjänst och det känns så himla bra!!!
 
Snart börjar det, måste förbereda mig lite: ljusen är tända, det sprakar i spisen och duken är nere, projektorn igång -. en kopp thé och jag är klar!!! Eller ska man slå på stort och ta sig en Likör 43 med mjölk, det är ju oxå gott..,.=)
 
Kram på Er!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback