Första låtarna...

Första låtarna är uttagna i årets Melodifestival, favoriterna från delfinal 1 är Yohio med Heartbreak Hotel och David Lindgren med Skyline, men jag gillade även  Eric Gadd och Cookies n' Beans - de andra kan vi bara lägga åt sidan och glömma...=)
Årets programledare.. ja vad ska man säga? Gina är alltid Gina, vacker och störtskön och Danny...ja han är som han är...snygg som få, och vilken mage!!! Men lite övning så blir det där jättebra!!! Ett bra par helt enkelt, Danny kan lära mycket av Gina!=)
 
(lånad från google.se)
 
Helgen passerade förbi så fort, så fort - som alla helger! Hur kommer det sig att helgerna går så himla fort och veckorna så himla sakta? Fast så ska jag väl inte heller säga, för veckorna går oxå ohyggligt fort...Nu har jag endast två veckor kvar på mitt nuvarande jobb, innan det är dax att anta nya utmaningar och flytta till nya förskolan och starta upp en helt ny småbarnsavdelning! Nervöst, ja det vill jag lova, men ack så spännande!!!
 
Ska försöka att inte vara så klängig och puschig gentemot vissa personer, ska se om de hör av sig utan att jag hör av mig...Jag vet att jag är ursämst på att ringa och höra av mig till mina vänner, det är mest kontakt via mail och chattar numera...hur det har blivit så vet jag inte, det har bara blivit så...men med vissa så är det verkligen bara jag som hör av mig, och vill träffas och hitta på nåt...Får väl se vad som händer!!!
Usch, dystert det blev nu då...
 
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det blir nog bra ska du se!Både med vänner och jobb!Grattis än en gång!Kram

2013-02-06 @ 19:00:31
Postat av: Linda M.

Jag har glömt bort och kika in här på ett bra tag men nu är jag här! :) Jo men GRATTIS till det nya jobbet Jessica!:) Har ju inte kommit ihåg att gratta dej men så kan det vara när man knappt ses i dörren på dagis och då har man ett schå att se till att alla grejer är med och osv. :) Måste ju kännas jätte skönt att äntligen ha en fast tjänst nu då, eller hur? Kommer nog att bli bra det där även om vi kommer att sakna dej på Västan ska du veta. Kram!

2013-02-07 @ 19:07:05
Postat av: Linda

Ja hur blev det så? Att man nästan aldrig PRATAR med varann längre? :( tråkigt är det.. men ändå är man likadan, man skriver... sms, chatt, FB, bloggar!

kram kram vännen

2013-02-12 @ 11:57:37
URL: http://www.lindasxtravaganza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback