Lite länge sen, om vi säger så...

 
Tiden att blogga har inte funnits, eller rättare sagt jag har inte prioriterat bloggandet... Haft en del annat för mig, bland annat att få mitt liv att fungera... det är mycket både privat och jobbmässigt och att bara få de två sakerna att synka är inte lätt! Att sen få till andra saker i kombination är rätt omöjligt... Vänkretsen har mer eller mindre minskat, iaf umgängesmässigt sätt...Alla har vi fullt upp i våra liv men nog måste man kunna träffa sina vänner nån gång ibland? Det svåra är ju förstås avstånden... Det gör det hela en hel del svårare... Just idag känns det deppigt, långt borta och grått och trist, och ingen att prata med... Vet oxå med mig att det inom kort går över, en stunds depression bara... Vädret gör sitt till! Vänta bara, snart blir det bättre...
 
Nyårsafton närmar sig med stormsteg och för att underlätta för oss och Bilbo har vi en liten tillställning här hos oss. Blev några stycken i slutändan och det ska bli trevligt! Just nu är middagen det stora problemet, men jag tror väl att det ska ordna sig... Har iaf lite funderingar på middagen, det är förrätten som jag inte riktigt vet än vad jag ska hitta på... Men det ordnar sig, som vanligt! Har ju en tendens att vilja fixa så mycket som möjligt i förväg så jag inte behöver stå i köket hela dagen med massa gäster här... Men det får jag göra iaf, antar jag! Måste lära mig delegera lite, lättare sagt än gjort... :)
 
Tog en långpromenad i regnet, både hund och jag var dyngsura vid hemkomst... Så nu ligger han i ena soffhörnet på en handduk och torkar och jag sitter i det andra och avnjuter ett glas bubbelvatten som jag gjort i min nya maskin och ser på Vampire Diaries... :)
På återseende? Det återstår att se...
// J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kram!
Roligt att se dig skriva nått igen :)

2013-12-28 @ 20:10:27
Postat av: Mi

Supergod förrätt bjöds det minsann på...sparrissoppa *mums*
Hur trevligt som helst att bara mysa och ha det bra med er :)

2014-01-01 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback