Nu är det igång!!!

Japp höstens alla serier har nu startat igen efter sommaruppehåll! Likaså Idol 2013, som jag väntat!!! Dessutom börjar alla träningar igen, det ska bli ohyggligt härligt!!! I år blir det vattengympa x 2 samt zumba, som jag längtat!!! Mina hälsenor är äntligen i så gott skick att jag vågar mig på det, det ska bli så kul!!! Om det är något jag längtat efter i träningsväg så är det det!!! :)
Strålande sensommarväder får vi njuta av - lyx på hög nivå! I helgen hade vi besök av bästaste Mi med familj, så härligt att träffas!!! Men som alltid så går helgerna för fort... Hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen!!!
En intensiv höst står för dörren med födelsedagar, kalas, fester, träningar och besök... Tror hösten kommer att gå i rasande fart!!! Ser lite fram emot tända ljus, höra spraket från brasan och mysa ner sig i soffan med massa bra serier och filmer!!!
Härligt härligt!!!
Kram
// J

Kommentarer
Postat av: Anonym

En mysig helg blev det... men alldeles för kort som vanligt :(

2013-08-28 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback