Varför så slö på att skriva?

Ja det kan man ju fråga sig! Kan ju helt enkelt vara så att jag inte har så mycket att skriva om, att det inte händer alltför mycket utöver det vanliga i mitt liv, inget som intresserar nån annan... Visst händer det en del, men inget som jag känner att jag kan skriva om här för det kan nog hända att det hamnar i fel händer och det är ju inget som man vill... Kan ju säga så pass mycket att det är jobbrelaterat, surprice!!! Det är en tuff period just nu, mycket som händer och sker och jag känner att jag inte har mina back'ups på plats för tillfället och det är lite jobbigt! Men snart borde ordningen vara återställd!!! 
Nu tar vi iaf kväll och avnjuter en Chai Latte från min nya vän Tassimo!!! Bara för att det är jag värd!!! 
Önskar och hoppas att ni alla har det bra, får njuta av familj och vänner - för utan dem vore vi ingenting, åtminstone inte jag!!!
Kramizzar!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Har tänkt att det var ett tag sen du skrev något...men jag är ju den som har längst mellan gångerna :)

2013-04-09 @ 20:59:46
Postat av: Heidi

Kul att du skrivit nån rad igen,tråkigt att du har det tufft hoppas det reder ut sig snart1 Kram

2013-04-14 @ 07:54:56
Postat av: Suzan

Har du inget att skriva om så kan du bara slänga upp en bild :)

2013-04-25 @ 17:20:16
URL: http://icanrestwhenimdead.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback