En bild...eller två...

Det finns ju inget som säger att man måste skriva i sin blogg, man kan ju även lägga upp bilder...och det var ju nog länge sen jag gjorde det tror jag...Men jag och det där och ta bilder! Det var ju just det...jag är hopplös på det, även om jag skulle ha kameran med mig, eller telefonen, som nu har bättre kvalitet än kameran, så glömmer jag liksom bort...Sambon däremot, han är expert på att ta kort! Men så är han ju hyperdyper intresserad av foto oxå! Kan ju vara skillnaden...Men jag gillar att titta på foton, och att ha foton...så jag måste helt enkelt skärpa mig!!!
 
Det här är nån som ligger mig väldigt varmt om hjärtat - min älskade voffsing Bilbo!!! =)
Kramelikram!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

bus vovve :)

2013-04-26 @ 07:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback