Vänskapshelg!

 
I helgen hade jag några av mina allra bästa vänner i världen här och det var så supermysigt!!! Jag gillar att ha mina vänner omkring mig, saknar dem enormt när jag inte kan träffa dem när jag vill, hur ofta jag vill... Jag har glädjen att ha åtminstone en av mina bästa vänner i min närhet och det är tur det, för annars skulle jag nog gå under. Jag är beroende av mina vänner, det tror jag många är, jag skulle inte klara mig utan dem. Man vet inte hur beroende man är, eller hur mycket man saknar sina vänner, förrän man flyttar många mil ifrån dem och inte kan träffa dem så ofta som man vill.
Därför försöker vi träffas med jämna mellanrum, bara det att det blir alltid alldeles för kort tid när vi träffas, man hinner knappt börjar prata innan det är dax att ge sig av hemåt, eller för dem att ge sig av hemåt...tråkigt och ledsamt!!!
Man får helt enkelt njuta ordentligt när man väl träffas och suga i sig ordentligt av dem!!! Så man klarar sig till nästa gång!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får göra om det flera gånger! :)

2012-09-30 @ 09:26:43
Postat av: Heidi

Inte behövde jag vara anonym men ;p Snabb på knappen ibland

2012-09-30 @ 09:27:20
Postat av: Mi

Helt klart att man får ladda batterierna när man träffas :)

2012-10-12 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback