Snabbt passerat...

Helgen har passerat snabbt som bara den, som vanligt! Man hinner nätt och jämt börja slappna av innan det är dax att förbereda sig för jobbvecka igen.
Men lite roligheter har jag väl änd hunnit med, bland annat träffat hela fam. Hietanen och myst massor med gudbarnet Emma och hennes lillebror Johan, sötingarna!!!=) Kul att träffa dem, det var alldeles för länge sen! Lite tråkigt när det går så länge mellan gångerna men det är så det är när livet kommer emellan liksom!=) Men men, så är det...
Och idag kom de och kikade hur vi har det här hemma hos oss, innan de åkte hem. Det var roligt, och en fika hann vi oxå med och lite snack - alltid behövligt!!!=)
 
Lördagkvällen spenderades hos B och film stod på schemat!
Första filmen, 21 Jump Street, kan jag verkligen rekommendera, helt ok och rolig, lättsam!
Andra filmen, The Cabin in the Wood, rekommenderar jag absolut inte. Det var nog helt klart den sämsta film jag sett, åtminstone blande de sämsta...Hade verkligen trott att det var något helt annat än vad det var...Men säkert finns det nån som gillar den...men inte jag!!!
 
  
(bilderna lånade från google.se)
 
Söndag betyder städa, tvätta, planera, fixa och dona och försöka varva ner en aning...Vila upp sig lite innan en ny arbetsvecka tar fart igen!!!
Och på fredag bär det av hemåt, för på lördag ska jag på Dirty Dancing, igen!!!=)
See Ya!!!
//J
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ha de så trevligt i helgen! :)

2012-09-03 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback