Dirty Dancing - igen!!!=)

 
En superduper härlig helg!!!
Bästa sällskapet av Mi och hennes mamma Sonja, min mams och härliga Dirty Dancing på China teatern - vad kan gå fel liksom???
Inget alls, det var bara en helt enkelt jättebra helg!=)
Dirty Dancing var precis lika bra som första gången jag såg den, och Pascal J gör en suverän rolltolkning av Johnny Castle, alla gör jättebra rolltolkningar. Men Pascal är ju bara så snygg!!! Jag blir alldeles pirrig och lycklig och salig...Jag blir det av att bara sitta där och se denna underbara musical - jag vill ju vara där, uppe på scenen liksom!!! Det var ju det jag skulle göra, det var min dröm när jag var i tonåren, att bli musikalstjärna...Bidde inte riktigt så då... Tur att man kan njuta av dem på annat sätt!!!=)
Jag har sakt det förut, och jag säger det igen: jag rekommenderar verkligen Dirty Dancing, har ni möjlighet att se den så gör det!!! Vill ni ha sällskap så kanske jag kan tänka mig att joina!!!=)
 
 
 
(bilderna är lånade från google.se)
 
<3
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback