Uppåt igen!=)

 
 
Helgen kom och helgen försvann...Lite så känns det, även om jag ännu har söndagen kvar...Helgerna går så himlans fort, det är så mycket man skulle vilja hinna göra men inte ens hälften blir gjort...om ens hälften!
Men det kanske är lite upp till mig själv oxå hur mycket jag hinner få gjort, det blir ju inget gjort alls när man inte ens är hemma!
För idag har jag då inte gjort nåe nytta alls...eller nja...diskat och tvättat en maskin och bytt sängkläder, och slängt en massa i återvinning...så nja, lite har jag väl gjort...men mest lallat omkring! Men eftersom det inte blir så mycket av den sorten annars så tycker jag mig vara berättigad till det nån gång ibland!=)
Hälsat på bästaste M och killarna, och kikat på nya huset som de håller på att flytta till som bäst. Tror det kommer att bli hur bra som helst för dem det där, stort och fint! M kommer att få till det riktigt bra tror jag!!!=) Och barnen kommer att trivas med sina egna rum, lyxigt värre! Och så finns det ju plats för lilla mig om det skulle vara så att det är låååång hem nån kväll/natt...=)
 
Spenderar kvällen i soffan med älsklingen och lite serier och film. I filmväg såg vi "What to expect, when you're expecting" - en romantisk komedi om livet, som det är mest faktiskt...Helt ok, lite rolig och rätt så skön, en "feel good"-film kanske...=) Kan nog rekommendera den!!!
Serierna som nu går varma i detta hus är många, bland annat: Merlin, Grey's Anatomy, New Girl, Big Bang Theory, Once upon a time, Revenge, Dallas, Navy CIS, CSI, Criminal Minds...etc etc...Många blir det!!!=)
Vad ser ni på?=)
//J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback