Snart är vi där...=)

Helgen gick så himlans fort, med likaså gör ju veckorna egentligen...
Imorse när jag stod i duschen, kom jag att tänka på julklappar och att det nog är dax att börja fundera på vad som ska fixas till vem osv. Vet att jag är tidigt nu men det kommer ändå att sluta med att jag står där nån veckan innan jul och är helt hysterisk och sönderstressad över att inte ha alla julklappar inhandlade...Man känner ju sig själv liksom! Så nu är det dax att sätta igång minsann!=) Åtminstone börja fundera...
 
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Inte alls tidigt!Här har det redan börjat inhandlas lite smått och funderas mycket,tiden kommer att rusa iväg nu!

2012-10-16 @ 15:24:02
Postat av: Mi

Man är aldrig klar i tid...det vore ett under...

2012-10-16 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback