Ny månad...

Ny vecka, ny månad...nu rusar tiden iväg för mig!!! Inte har jag tid att ha november redan heller, alldeles för fort har det gått minsann!!! Och första snön kom torsdag 25 oktober - ett datum att lägga på minnet! Inte för att den låg kvar alltför länge, för redan på måndagen kom regnet, stormen...ja herre jisses vad det blåste!!! Tur att man inte var på sjön då ska jag säga, åtminstone inte jag, så sjösjuk som jag blir... =/
Men helgen spenderades ändock hos mor och far, väldigt trevligt! Mycket shopping och umgänge, sånt som vi gillar! Fick hem lite saker till vårt hem som jag tyckte fattades oss, så nu är jag nöjd...för ett tag iaf!!! =0)
 
Sista oktober står det i kalendern idag, Halloween i USA...ett alltid lika hett diskussionsämne vad gäller fira eller inte...maskerad eller inte...Bus eller Godis - gå runt i gårdarna eller inte? Visst, fine, gör det, men gör det då på rätt dag och inte på Alla Helgons Dag, som det gärna vill förknippas med men det vill då inte jag!!! Inte för att jag tackar nej till ett roligt Halloween-party...men helst då inte på just denna helg!=)
 
Snart helg igen, och jag ser fram emot en lugn och skön helg tillsammans med sambon och djuren. Långhelg tillsammans, då lördagen är en helgdag vilket innebär att även Jan är hemma med mig. Ska väl försöka hitta på lite pyssel och fix här hemma, brukar inte vara svårt, alltid finns det något att göra!!! =)
Kanske börja med lite julkortspyssel oxå, det vore roligt och mysigt framförallt...och ännu mysigare blir det ju om jag får sällskap...Återstår att se!!!=)
 
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback