Tiden rusar iväg!

Nu går det fort vill jag säga! Dagarna bara rusar iväg, jag hinner knappt sätta mig ner och blogga några rader längre känns det som... Inte för att jag har så mycket att delge heller för den delen men iaf!
Kan ju börja med att säga att det är 6 veckor kvar till jul - alltid något! Och jag längtar faktiskt efter lite ledighet... =) Men det ska jag få om bara två veckor - när jag ska ner till Eskilstuna och hälsa på bästaste Jenny!!! Fredag-söndag ska vi mysa tillsammans, så härligt!!! Det var länge sen vi sågs och ännu längre sen som vi såga bara hon och jag, så det ser jag verkligen fram emot!!! Och helgen efter det kan man säga att jag får lite extra ledigt, då det är Finlands självständighetsdag på torsdag 6/12 och klämdag fredagen, jobbar förvisso då men tror på en luuuuugn fredag...=)  Så det är nästan som ledigt!!!
 
I helgen firade vi Jan som fyllde år, hade lite kalas på lördagkvällen för familjen, och närmaste vännerna...=) Men på fredagen överraskade jag honom med att bjuda ut honom på middag, på den populära restaurangen Dinos Bar. Vi åt gott och drack gott och hade det jättemysigt - han tyckte det var en trevlig överraskning!!! =)
 
 
Efter kalasandet satte vi oss ner för att se lite film, och då fick jag ett telefonsamtal och så stack jag iväg till en jobbarkompis en sväng, eller nja...kom hem vid halv 4! Riktigt trevlig kväll med massa snack om ditten och datten! Härligt värre! Men det är ju som att vara bakis dagen efter, trots att man inte druckit något - trött och seg som bara den! Men det är det värt! =)
 
Ny vecka, nya möjligheter! Massa på gång nu, som vanligt!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback