Fullbokad?

När ska man lära sig säga nej??? Jag har en tendens att vilja vara med på allt, för man kan ju missa något om man inte är med...och det är ju aldrig kul att missa något...så jag kan helt enkelt inte säga nej till olika evenemang och aktiviteter...men när det hopar sig och magen strejkar är det ändå dax att säga nej och inse att man inte kan vara överallt samtidigt! För när det kommer till min mage så bara måste jag lyssna...
 
Jag är verkligen i stort behov av semester!!! Det skulle vara så ohyggligt skönt att vara lite ledig, att bara vara och ta det lugnt och bara tänka på sig själv... =) Men det får vänta det, för det finns ingen semester i sikte...bara att vänta på julen och de dagar så man får ledig då, det är som tur är ganska många dagar som man får ledigt iår och det är jag tacksam för!!! =) Jag riktigt längtar till julen faktiskt!!!
 
Förra helgen var jag och M till Uppsala och shoppade, julklappar och en massa annat! Bilen var som vanligt proppfull och vi hade en riktigt rolig dag!!! Så härligt att få beta av juklappslistan lite...än är jag inte klar, men snart så...om jag bara få ändan ur vagnen och fixar det sista...och så ska julkorten göras klara - där har jag oxå lite att göra!!! Men det är så roligt...bara jag kommer igång!!!=) Några är klara, efter min julkortspysselsöndag hos M, det var riktigt kul!!! Vi var så kreativa och julstämningen var hög - julmusik och glögg, mmm!!!
 
Sova...mmm det ska jag göra nu!
Kramizzar!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fullt upp här med,julklappslivet börjar vara klart faktiskt det är rätt skönt :)
Du är duktig du som pysslar.Blir jätte fint,men själv tar man sig inte tid helt enkelt.

2012-11-21 @ 06:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback