En hel del...

Inläggen blir bara färre och färre, jag vet, men när det inte finns något i mitt liv att skriva om så känns det liksom meningslöst...Det enda jag skriver är ju hur oändligt trött jag är, och förvisso är det väl det enda stora i mitt liv så jag kan ju skriva om det, men hur kul skulle det vara då? Det är oxå en av orsakerna till att jag inte skriver, för jag har verkligen ingen ORK!!! Hur ska man hitta energin igen? Hur ska mitt liv bli något annat än bara trötthet och smärta? Ja jag vet då inte...

Men för två veckor sen gjorde jag något som verkligen lyste upp min tillvaro här i livet!
Jag var till Sthlm med bästa gänget från "gamla" jobbet, och såg musikalen Dirty Dancing!!! Hela dagen var bara ett enda stort skratt, vi skrattade från början till slut, och som jag saknat mina gamla kollegor och vänner! Och till råga på att, eller vad man ska säga, så var/är Dirty Dancing HELT FANTASTISK!!! Det var länge sen jag njöt som jag gjorde de tre timmarna på China teatern...=) Just loved it!
Har ni möjlighet att se den så gör de - de har just släppt biljetterna till höstens föreställningar, så gå och se den! Det ska jag, igen!!!=)
  

Och förra helgen gick inte heller av för hackor! Då fick L sin 30-årspresent, som hon väntat på sedan oktober...En helg med tjejorna, med diverse roligheter stod på schemat. Vi samlades på fredagkvällen hemma hos mina föräldrar, där vi skulle övernatta. På lördagen bar det av till stora staden Sthlm för lite lunch, och lite shopping av dryck för dagen...=) Sen vidare till N, för lite fördrinkar och umgänge. Och när vi sitter där och har som roligast ringer det på dörren...Ni skulle sett L's ögon, så stora som de var då har jag nog aldrig sett...Hon var aningens nervös hela dagen, hon hade ingen aning om något och vi småtisslade och tasslade mest hela tiden, och telefoner ringde och messade...=) Och där stod hon, vår sminkös - som tog sig an L med ett väldigt lyckosamt reslutat! Och så bidde vi oxå sminkade, väldigt trevligt! Sen begav vi oss till Brasserie Le Pot, för middag och underhållning, som kvällen till ära var Melodifestivalen!!!=)
Kvällen var helt ljuvligt härlig, med god mat och dryck, men framförallt det bästa sällskapet!!!=)
Söndagen spenderades med mysfrukost och tjatter innan det var dax för tjejorna att bege sig hemåt, och jag med för den delen...Alltid lika trist att behöva åka ifrån varandra, det går alldeles för fort när vi träffas...Men vi ses snart igen, denna gång i Eskilstuna på J's 35-års kalas!!!=)

Och på lördag är det åter dax för kommunens Midvintermiddag - ska bli såååå kul!!!=)
Och jag som inget gör...tydligen en hel del ändå då...=)

Och jag har lovat ett flertalet gånger att det ska komma lite bilder på mitt underbara hus, och jag ska försöka, snart!!!=) Men man vill ju inte lägga ut vilja bilder som helst heller, det får ju gärna se lite fint ut oxå...Eller?
På återseende, inom kort...

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback