Årets Midvinterfest...

...gick av stapelt igår lördag. Och som vanligt var förväntningarna höga, och inte blev man besviken iår heller...=)

Började lördagen med att sova ut, en god frukost med lite serier, sen storstädning här hemma. Långpromenad med voffsing, riktigt härligt.
Sen iordningfixandet av mig själv - och som vanligt stressar man in i sista sekunden innan skjutsen kommer, trots att man haft hela dagen på sig...Hur blir det alltid så? Jag är verkligen en expert på det!
Iaf, förfest hos Alexandra innan, väldigt trevligt och ypperligt goda snittar!
Sen bar det iväg till Nautical där kvällens galej skulle ta plats. Trevligt sällskap och god dryck, maten var tyvärr inte till belåtenhet, varken för-, varm- eller efterrätt...Lite trist, med tanke på att det ska vara en sån fin restaurant...Jag brukar alltid ta välstekt kött, för jag gillar verkligen inte rött kött alls. Men jag skulle valt medium, för den köttbit jag fick igår var det torraste och hårdaste jag ätit tror jag...Inte alls gott, smakade dessutom inte så mycket...Ja maten hade faktiskt kunnat vara lite bättre, så hade kvällen varit helt tiptop!=)
Avslutade kvällen på en av stadens krogar, Kino. En del dans blev det och det är ju aldrig fel!=)

Och idag får man lida för det man intog igår, inte lika kul...
Så idag blir det soffläge, mest hela dagen faktiskt... Ja nån maskin tvätt ska jag väl slänga i tror jag...Men det är nog det enda! Mat hoppas jag på att nån vänlig själ tar hem till mig, typ kebab med pommes, hur gott skulle inte det vara?=)

Hoppas att alla inblandade i gårdagens galej är lika nöjda som jag!
Önskar samtliga en fortsatt trevlig söndag!

Kram
//J



Kommentarer
Postat av: Julia

Det är kul så länge det varar...;) Men, dagen efter en himlans galej är inte så skoj. Nog för att jag själv har glömt bort hur det var... Länge sedan sist.

Vad är det man brukar säga...? Men mår som man förtjänar...

Hoppas att du kvicknar till snart.

Kram kram

2012-03-18 @ 17:24:19
Postat av: Heidi

Låter som om du haft kul;)Kram

2012-03-19 @ 17:46:43
Postat av: Linda

Dans är verkligen aldrig fel :)

Kul att det var lyckat.



Ja du allt är verkligen lyckligt med honom just nu, ÄNTLIGEN... så mysigt, har ju aldrig haft det så här innan :)



Body Combat var roligt, blir nog att testa fler ggr, men såååå svårt ju!!



KRAAAAAAAAAAAM

2012-03-21 @ 15:17:49
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback