Veckan som varit...

Hela veckan har varit fullspäckad med diverse aktiviteter av alla de slag, inte en dag som man inte haft något planerat...Men det får ju iför sig veckan att gå fortare men det betyder ju oxå att stressen inför midsommar ökar något, för jag tyckte jag hade så mycket tid på mig att göra allt som jag skulle vilja göra men det slutar väl med att jag sitter där sista dagen och ska göra allt...=/
Ja som sagt, denna vecka har varit fullspäckad! Förutom jobb har det varit veterinärbesök, avslutningsfika hos en kollega, biobesök, avd.möte...som sagt, mycket blir det! Förvisso väldigt trevliga saker oxå, så det har nog varit lugnt ändå...

Snow white and the Huntsman såg jag i onsdag, och jag blev överförväntan imponerad! Den var riktigt bra, massa fina bilder och effekter....och så kan man ju bara gå och se den för Chris Hemsworth, vilken fining!!!=)

Spelar även huvudrollen i Thor, oxå en helt OK film som man absolut ska se!!!=)

Just nu pågår fotbolls-EM, det har väl inte kunnat undgå någon, och alla som känner mig vet att jag är grymt sportintresserad, dock INTE av fotboll!!! Men iår vet jag inte, här går tv'n varm på fotbollen iaf, kanske jag blivit lite omvänd ändå...=) Måste ju se hur det går för mitt lag...

Imorgon ska jag till Gröna Lund, där har jag inte varit sedan tonåren tror jag - det ska bli kul!!! Så nu håller vi tummarna stenhårt för att vädret tänker ändra sig en aning och att det där regnet som ska dra in över Sthlm håller sig borta, iaf till kvällen...Då blir vi glada!!!=)
Natti natti!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback