Tick tack, tick tack...

En update kanske är på sin plats så här efter en och en halv veckas ledighet!
 
Stack iväg till moster med familj i Replot och har umgåtts och myst med dem en hel vecka, intensivt och trevligt!!! Som sagt, fyra barn i familjen gör att det blir intensivt och ständigt pågående diskussioner och smågnabbande - men ack så mysiga dessa små barn är! Ja små och små, äldsta kusinen på 12år får jag väl inte längre kalla liten antar jag, inte heller nr 2 som blir 10 i höst...De andra två då, de som är 6år och 4år, får man kalla de små än då?=) Det är frågan om det...Kanske ibland!!!
Full aktivitet hela veckan, bland annat middag hos ett par kompisar till familjen, en båtutflykt till "villan", pysselverkstad med tjejorna, stadstur med shopping och lite annat smått och gott! Dagarna har försvunnit iaf...=)
 
Och nu sitter jag här, hemma hos mamma och pappa innan jag om några timmar ska bege mig hemåt igen, till mina älsklingar!!!=) Som jag längtar, så bli så mysigt att kramas och pussas lite!!!=) Ska bli skönt att komma hem över huvudtagen tycker jag nog...Det är som man säger: "Borta bra, men hemma bäst"!!!
 
Bilden är tagen för ganska precis ett år sen och det ser aningens annorlunda ut i dagsläget om vi säger så...Ska bli så spännande att se vad som har hänt där hemma under tiden jag varit borta...Det är stora planer på G iaf, så mycket kan jag säga!!!=)
 
Tre veckors ledighet går fort, bara en och en halv vecka kvar...och jag som har så mycket mer som jag skulle vilja göra på semestern, hur ska jag hinna med allt??? Får boka alla helger framöver tror jag, för jag ska ju ut och hälsa på några vänner på deras stugor, det ska hinnas med lite Rockoff, det ska  hinnas med en afton med Rockmix-tjejorna...Ja ni ser, hur ska man hinna med allt??? Skulle ju velat hinna en sväng till Linköping och Dalarna oxå men då får jag bo i bilen resterande vecka tror jag...och nu känns det verkligen som att jag bara vill HEM!!!
Så de tripparna får vänta på sig lite, kanske mot  hösten eller nåt...=) Kanske det är nån som tar på sig en kräftis eller nåt...=)
 
Nå, lite mys och umgänge med bästaste och älskade föräldrarna innan det är dax att bege sig mot båten nu då!!!
Au revoir!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Var det inte Linda och Fredrik som skulle ha käftis??

2012-07-20 @ 09:27:38
Postat av: Jessica

Jag vet inget jag...hon pratade nåt om den men jag har inte hört något mera...=)

2012-07-20 @ 14:30:57
URL: http://panterjez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback