Sol ut, sol inte, sol i hjärta, sol i sinne!=)

Ett par dagar med sol gör själen gott!!!=) Som synd är har jag inte hunnit iväg till stranden bara och att sitta här hemma i solstolen i dagsläget känns inte så lockande...Det arbetas en massa, full fart framåt bara och det är en massa arbetare här...Därför känns det inte så kul...Dessutom är det skönare att ligga vid stranden eller på nån klippa, på nåt sätt...för om man får lust att ta sig ett dopp så  kan man göra det utan bekymmer!!!=)
 
Men jag har å andra sidan haft en hel del att göra här hemma, som alltid när man varit borta ett tag...=) Tvätt och annat plock och fix! Och så massa mys med voffsing så klart, måste ju ta igen hela veckan som jag varit borta! Så glad han blev när jag kom hem, han visste inte vart kan skulle ta vägen...Och han släppte inte min sida på hela kvällen!!! Det är kärlek det!!!
Självklart var sambon oxå lika glad, skulle han inte sett så rolig ut om han oxå skulle hoppat och studsat så hade han säkert gjort det han med!!!=)
 
Nu är det middagsdax - hemlagade grillade hamburgare med pommes och massa grönsaker!!! Och jag undrar jag, om det inte blir en kall öl till?=)
Önskar er alla en fortsatt trevlig fredagkväll!!!
 
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback