Semestern är här!!!

Äntligen är semestern här, som vi har väntat!!!
Det har varit en trög vecka, blir liksom lite så när barnantalet minskar drastiskt och sysselsättningen är nästintill obefintlig... Man har massor med tid att verkligen umgås med dessa få barn, som verkligen uppskattar det, men hur mycket spel kan man spela på en vecka egentligen?=) Nåja, har väl pysslat med lite annat smått och gott så man har fått tiden att gå men inte alls lika fort som det annars gör när det är full fart från arbetsstart till arbetsslut...=)
 
Men nu är det så semester! Och jag började den med att dammsuga hela huset, tvätt och dona. Men nu sitter jag i soffan och njuter av lite friidrott och ska snart ta mig en bit jordgubbstårta som jag fick med mig hem idag...=) Mmm!!!
Imorgon är det efterlängtad massage, fast jag vet att jag kommer att få så j-la ont. Men på nåt underligt sätt är det ändå skönt!!!
Och på måndag sticker jag hem till mor och far en sväng, för vidare färd till Replot på tisdag där jag blir en vecka. Massa mys med moster, morbror och kusinerna!!! Kommer dock att längta ihjälp mig...efter sambon och voffsing...
Sen får vi välan se vad återstoden av semestern har att bjuda på - lite Rockoff iaf...=)
 
 
Så om ni inte hör något från mig så är det för att jag har SEMESTER!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Ja nu är det semester...och det är dåligt väder är jag förvånad?

2012-07-08 @ 11:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback