Nu är det slut...

med semestern...Tre veckor har rusat förbi i rasande fart och som vanligt har jag inte hunnit med allt som jag hade velat göra...Men å andra sidan valde jag bort att göra vissa saker för det hade endast fått mig att stressa runt i bilen land och rike runt och det hade inte varit så kul det heller...Förvisso hade det varit kanoners att träffa alla vänner men det är inte värt det om jag ska få magsår på köpet!!! Så därför har jag mestadels hållit mig hemmavid...Men det betyder ju inte att man är sysslolös, absolut inte!!! Och de här sista dagarna kom ju sommaren med buller och bång, vilket resluterade i en rejäl bränna i fredags efter en HELDAG på bästa stranden, Degersand.=) Picknick-korgen packad och massa sol, det var en riktigt härlig dag! Ända till natten när det var dax för sängen, det hettade och brände rejält på ryggen...Attans! Men så är det, är huvudet dumt får kroppen lida och det var verkligen så i detta fall! Men nu börjar det kännas rätt bra och en fin brun färg börjar uppstå, det gillas!!!=)
 
Och Rockoff har gått av stapeln under veckan och det blev ju några besök om vi säger så...Vissa blötare än andra, det har varit tungt men helt klart värt det!!!
Mycket skratt och hålligång, sånt som vi gillar! Farbror Fläsk och Ripp-o-rama levererade och fick igång publiken varje dag, vilka entertainers!!!=)
 
 
 
 
 
 
Så efter en intensiv och tuff vecka är det dax att varva ner en aning, och börja jobb igen...Första dagen har gått bra, alla möbler är på plats igen men än återstår en hel del annat plock och fix, men ska väl snart komma iordning. Så denna måndagkväll kommer jag att vara trött, för natten bidde lite halvdan med åska och blixar och regn och värme och ja...sömnen ville inte riktigt infinna sig så man känner sig aningens mör idag!
Nya tag bara!!!
 
Kram
//J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback