Tema?

Inläggen blir färre och färre, men å andra sidan har jag inte så mycket att skriva om...och eftersom det är nästintill tomt på feedback så minskar inspirationen ännu mer...
Tror jag måste komma på vad det är jag ska blogga om, ett visst tema eller nåt...Jag lagar ju mycket mat, och gillar att baka och så...kanske ska börja med nåt sånt istället...Ja jag vet inte...

Just nu händer det iaf inte så mycket i mitt liv! Jag jobbar och försöker anpassa mig i allt det nya. Det går framåt, det är fortfarande mycket att ta in och reflektera över men det går framåt absolut och jag trivs förhållandevis bra...Det är ju inte så att jag inte vill åka dit, utan tycker nog att det är ganska kul...=) Så det blir bra!!!
Mycket frågor och funderingar fortfarande, men mina kollegor är rätt så bra att förklara varför de gör på ett visst sätt...och de verkar öppna för lite nytänk, och det uppskattas!!!

I helgen började båten att gå igen, och som vi har längtat! Inte för att vi ska nånstans men bara det att veta att man kan ta sig från holmen uppskattas!!!
Och jag tror minsann att mina föräldrar oxå väntat på att båten ska börja gå igen, för de kom med första båten över i lördags!!! Väldigt trevligt med besök, det var så länge sen vi sågs! Vi lagade god mat och umgicks, pratade, gick på promenader med voffsing och bara var - så mysigt så!=)
Familjen är viktig för mig, precis som för de flesta andra...=)

Ja, dax att kolla till soppan som står på spisen och puttrar, måste ju kolla att den blir bra och smakar förträffligt!=) Jag är inte en "soppmänniska", varken att laga eller att äta men jag blev så grymt sugen på soppa idag...Underligt men sambon blev överlycklig iaf - tur att nån blir glad!
På återseende, kanske...?

//J

Kommentarer
Postat av: Linda M.

Jag är nog in och läser med jämna mellanrum men är dålig på att kolmmentera - jag vet! :) Verkar som om det börjar kännas bättre och bättre med det nya jobbet och det är ju skönt. Det tar ju tid att ställa om sej och att komma in i allt. Först då kan man mer börja slappna av också och det tar inte fullt lika mycket energi av en som när man är ny på ett ställe. jag tror på dej och är helt övertygad om att det kommer att bli bra! Kram!

2012-01-24 @ 11:47:39
Postat av: Heidi

Läser som jag tidigare sagt alltid.Kommenterar inte alltid däremot.Nä soppa är inte heller min grej men den andra hälften i huset älskar det.På tal om det så har jag ju x-antal kilo soppkött i frysen.Kanske man skulle komma sig för att göra nått nån dag.

2012-01-24 @ 17:43:33
Postat av: Linda

Alltid kul med mat & bak... för där saknar jag inspiration :)

kram kram

2012-01-30 @ 14:14:02
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback