Dilemma!

Det kan man definitivt säga att jag hamnat i!!!

Idag var jag på arbetsintervju, och 45min. efter att jag åkt därifrån fick jag ett samtal där barnomsorgschefen ringer och säger: "Varför dra ut på något, när vi redan har bestämt oss? Vi vill jättegärna att du börjar arbeta för oss inom Mariehamns stad". Snacka förbryllad, men överlycklig!
Bara en kort stund därefter ringer min fd. chef och undrar om jag kan tänka mig att komma och vikariera på förskolan där jag varit, när en har blivit sjukskriven...Här kommer vi nu till dilemmat! Jag vill ju så klart jättegärna vara kvar där jag har varit, samtidigt som det här i stan är en jättechans, och en jätteerfarenhet! Dessutom är tjänsten i stan ett fritidspedagogo-vik, och vad är väl bättre än det, när man är fritidspedagog? Hela dagen har gått åt till att grubbla och fundera, vända och vrida, se för-och nackdelar...Och jag tror att jag nu är på det klara med hur jag ska göra!!!=)



Kram på Er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback