Svacka...

En sån har man just nu, en svacka och inte en så dålig en heller...när man helst av allt bara vill bädda ner sig under täcket och vakna upp pigg, glad och positiv! Just nu är det Neggo-Jessica som råder här hemma, allt är negativt och världen ter sig inte så rolig....Jag blir nästan rädd för mig själv när jag blir så här, för det här är verkligen inte jag...Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ta mig upp...
Jag vet oxå, att det går över, men hur lång tid ska det ta? Det brukar inte ta så här lång tid, jag brukar rycka upp mig snabbt...men nu är dalen djup, väldigt djup...
Orkar inte riktigt ta mig för nånting, allt känns jobbigt...Men jag vet oxå att jag behöver det sociala, jag blir glad och får positiv energi av att träffa vänner och bekanta, men när till och med det ska vara så jobbigt... Då är det illa!!!
Hur ska jag göra, VAD ska jag göra??? Vill verkligen inte ha det så här, och när jag inte vet hur jag ska förklara hur jag känner, hur jag mår...
 
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är jobbigt då det blir sådär.För mig svänger det då jag pratat med någon sambo/man/vän.Sen behöver de inte alltid förstå varför man mår dåligt bara vara medvetna om det och stötta en i det jobbiga.Ett bra ordspräk lyder "Försök inte förstå mig,älska mig bara" .Och fast det sociala känns otroligt jobbigt så brukar det alltid kännas bättre när man fått träffas lite:)
Hoppas på att de skall muntra upp dig lite grann iaf.
PS det är helt ok att komma i mysbrallor om man känner för det :)

2012-12-30 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback