Lätt trött så där...

Känner av en lätt vintertrötthet - idag har varit en sån där dag när jag tagit åt mig för minsta lilla...vilket innebär att tårarna inte varit långt borta...osäkerheten varit påtaglig...Men jag vet ju oxå att det går över, bara jag får sova ordentligt...Blir lätt så när jag har öppningsveckan, att jag sover för lite...Speciellt i dessa juletider när man har så mycket att göra mest hela tiden känns det som...
Men jag ska väl försöka se till att jag blir färdig i helgen, så jag har nästa vecka och helg på mig att bara vara, och göra sånt som jag vill göra och inte måste...Förstår inte varför jag har en massa måsten på mina axlar, och varför inte jag hinner med allt som jag skulle vilja...Undrar hur det kommer sig?
De där serierna som jag ser på tar förvisso upp stor del av mitt liv, men skulle jag inte ha dem skulle jag vara knäckt! Det är de som gör att jag nån gång sätter mig och varvar ner, så jag tänker verkligen inte ge upp dem!!! =)
 
To do-listan är ganska lång ännu, men som sagt, ska försöka beta av den i helgen!
- resterande julklappar ska inhandlas
- julgranen skall hämtas
- städningen fixas
- julkorten ska lämnas
-slå in samtliga julklappar
- baka pepparkakor
-fixa lite julgodis
...det var en bråkdel...=)

Men på lördag blir det film - äntligen!!!!
 
En stund i biosalongen tillsammans med mina bästa killar, det blir bra det, kanske precis vad jag behöver...
Fast egentligen tror jag att jag behöver en stund med mina tjejor...så min självsäkerhet ökas på lite, när jag är med de som känner mig bäst och som ger mig den energi som jag behöver så desperat...De får mig att må bra igen! =)
Men kvällen har spenderats med min älskling, och det har inte alls varit tokigt! Det var länge sen som vi bara var, till och med en promenad blev det på kvällskvisten tillsammans - me like!!! =)
Uscha buscha, dagens inlägg är tradigt och trist...men men...är det så man känner så är det...
På't igen imorgon, nya tag bara!!!
Kram kram
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Man måste ju få klaga av sig också,känner ingen det där.Sömnen allt för lite här också och då ligger man på bristningsgränsen hela tiden sen.
Tycker vi behöver ta och ta oss tid att träffas!
Kram

2012-12-14 @ 06:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback