Behov: semester!!!

Jobbdag för vissa, men inte för andra...Ibland är man lite avis på de som har semester, skulle inte alls sitta dumt med lite semester! Jag tror jag är i behov av lite ledighet, längre än några dagar...Det har varit jätteskönt med fem lediga dagar på raken, att inte behöva tänka på arbete liksom...Men det var ju inför julen så jag hade rätt mycket att göra ändå, så att bara sitta still var ju inte att tänka på direkt!
Och när jag blir så där, då kikar jag runt på olika resebyråer...för att drömma mig bort till nån annanstans! Och så småningom kanske man åker iväg på riktigt oxå... det vore nåt det!!! =)
Torsdag, snart helg igen...och denna gång blir det fyra dagar ledigt som jag verkligen tänker utnyttja!!! Vila upp mig...för jag är trött, så ohyggligt trött... och så är det ju nyår oxå! Då måste man väl orka vara uppe lite längre, iaf till tolvslaget... =)
Nu väntar middag, om nu sambon behagar komma in - har tagit hem nya "leksaken", snöslungan!!! Måste kika om han har tid att äta lite... =)
På återseende!
//J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback