Årets julgodis och annat!

 
Överst är Rocky Road, sen Mockapraliner, Hallontryffel och vaniljdrömmar. Sen är det årets julgran och voffsing måste ju så klart vara med på ett litet hörn han med... =)
Själv är jag väldigt nöjd med julen, lugn och skön med god mat och trevlig sällskap. En och annan julklapp har man väl oxå fått, så lite snäll måste även jag ha varit... Får en behaglig känsla här hemma, mysigt och juligt...=) Känns skönt att efter ett år i huset ha kommit så långt att det känns som vårt!
Nu väntar två arbetsdagar, men i köket...Hoppas in som köksa dessa två dagar, det ska bli lite spännande, får bara hoppas på att jag fixar alla maskiner, framförallt diskmaskinen...fast å andra sidan tror jag att det skulle kunna gå att diska för hand oxå, eftersom antalet barn och personal inte är fler än så...
Sen väntar nyåret! Vad som händer och fötter då, ja det vete gudarna...Det återstår att se helt enkelt!!!
Nyårslöfte...undrar om man ska satsa på något sånt iår? Nä, jag tror inte det, för jag vet med mig att jag inte håller dem...finns massa löften jag skulle kunna avge men när jag summerar ihop året vid årsskiftet så har jag ändå inte lyckats åstadkomma nåt...så det känns som lönlöst mer eller mindre...Får försöka hitta på nåt annat istället!!!
Önskar alla en God fortsättning!
Kram kram
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Guu' va gott det där såg ut!
God fortsättning gumman :) kram

2012-12-29 @ 23:13:18
URL: http://www.lindasxtravaganza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback