Äntligen!!!

Äntligen dax för lite längre ledighet! Inte så länge som jag hade önskat men iaf några dagar och man får vara glad för det lilla!!! Jag är oerhört tacksam för att det är så många helgdagar denna jul, då jag bytte jobb(igen!) i juni så semesterdagar finns det inga alls...Men nu ska jag njuta av fem härliga lediga dagar tillsammans med voffsing, och sambo så klart!=) Men sambon jobbar hela helgen, och även julafton...Men kortare dagar förståss!!!=)
 
Lite kvar att göra på "to do"-listan ännu, bland annat städningen, och julgranspyntandet...Skinkan ska griljeras, köttbullar trillas och nån liten julklapp kvar ännu att inhandlas...Har även funderingar på att baka lite pepparkakor, det är ju alltid gott... Kanske ska ge mig på ett pepparkakshus oxå, det återstår att se hur mycket tid jag har!!!
För jag tänker börja med att sova imorgon, länge!!!=)
 
 
Det är mycket som händer och sker i kommunen för tillfället, mycker mer än man förstår i dagsläget...Men med tiden hoppas jag att det ska ge sig och man ska bli mer införstådd i vad som händer och sker! Om inte annat så lär man väl märka..Man läser mötesprotokoll, man pratar med engagerade politiker, man pratar med vänner och bekanta, lyssnar och tar in men ändå så blir man inte klokare... En får bara hoppas att det löser sig med tiden, det gäller nu bara att hålla ögon, och öron, öppna!!!
Men det först efter helgerna, nu ska det firas jul och kanske även lite nyår...Vad ska ni göra på nyår? Planer och funderingar? Vi är i funderingsstadiet än... =)
 
Nu lite thé och "The Mentalist" - sen sover jag nog gott!!!
Kram kram
//J
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något nytt jobb på G?

2012-12-22 @ 08:49:08
Postat av: Jessica

Inte vad jag vet, vem undrar??? =)

2012-12-22 @ 21:48:22
URL: http://panterjez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback