Vinnare...=)

Altanen börjar så sakteliga bli klar, golvet och staketet är på plats och det är så fint så fint! Trädgårdsmöblerna står på plats och förra veckan åkte vi för att kika lite på loungemöbler, vi skulle verkligen bara kika lite. Det är ju rätt tid att kolla nu liksom, nu när hösten börjar närma sig...Ska man köpa sommarmöbler etc. är det ju rättan tid - men vi skulle bara kika vad det fanns för utbud.
Det visade sig att vi hittade det vill ville ha, så vi var ju bara tvungna att slå till!!! Vi la ett bud, för det skulle vara auktion senare på kvällen, och sen var det ju bara att hoppas på det bästa...och vi fick det!!!=) Hämtade hem det förra fredagen och nu väntar det bara på att få komma på plats. Får väl se om det händer snart, eller om vi väntar till våren...för det verkar som att hösten verkligen kommit, med regn, regn och regn...
Skulle vara så kul om vi kunde få ställa fram det och njuta av sensommaren/hösten på altanen - för det kan ju vara så att hösten blir jättefin! Och jag hoppas ju verkligen på finväder när jag fyller år, när bästa tjejorna kommer på kalas!=) Då skulle det ju sitta riktigt fint att kunna vara på altanen och njuta av solen, i den mån det går...=)
Det återstår att se helt enkelt, går ju liksom inte att styra över...
 
(det är inte detta möblemang som vi införskaffat, bilen är lånad från google.se)
 
Jobbat har jag gjort en vecka nu, kändes bra att komma tillbaka, skönt att komma in i vardagsrutiner igen! Men trött är man ju förståss, vet inte riktigt vad det beror på, ev på antibiotikan som håller på att går ur kroppen...eller nåt annat! Hoppas ju på det första så klart!=)
Ser nu fram emot en lugn och skön helg med bara inget planerat...fast nu ljög jag....Jag ska ju på fika hos fam. Hietanen imorgon på em, det ser jag fram emot!!!=) Men i övrigt har jag inga planer och det känns ruggigt skönt att ha det så!
 
(bild lånad från google.se)
 
På återseende!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback