Filmabstinens

Nu känner jag att det är dax för lite film faktiskt! Det var ett tag sen som jag tog mig till bion och abstinensen blir bara större och större. De filmer som jag helst vill se för tillfället är Dark Knight Rises och Abrahman Lincolm Vampire Hunter - tror det kan vara nåt det!!!
 
  
 
Så jag hoppas på att jag kommer iväg på det nåt här i veckan, tråkigt vore annars! Bara hoppas på lite sämre väder då...=) Fast jag vet inte jag, om jag vill ha sämre än vad det har varit...Fast det har ju ändå varit rätt bra den här veckan, men det är ju klart det för jag har ju jobbet!=/
Japp, första jobbveckan avklarad med bravur. Alla möbler och leksaker på plats, allt förberett för kommande "termin", åtminstone så tror jag det. Har iaf pysslat och grejat på avd den här veckan. Har ju funnit tid till det då vi haft det väldigt lugnt. Men det är samtidigt väldigt bra när det är inskolningar, så kan man ta hand om de nya barnen utan störningsmoment.=) Det är lugnet före stormen om man säger så!!!
 
Fredagkväll och helgen stundar - det ska bli ohyggligt skönt! Ska försöka mig på att bara ta det lugnt, varva ner och bara vara...Kan verka som en omöjlig uppgift, vi ska se hur det går!!!
Hej hej!
//J
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tror på The dark knight rises ,den andra är jag mer skeptisk till :)

2012-08-08 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback