Inte riktigt som jag tänkt mig...

Det har inte varit den bästa påskledigheten om vi säger så!
Jag hade inte tänkt ligga däckad hela helgen, jag hade massor av planer...Men allt gick i stöpet, inget blev som jag ville...Så istället för att göra allt som jag tänkte jag skulle göra, har jag legat däckad med de mest otäcka magkramper, och illamående...och som att inte det skulle räcka så har jag åkt på en förkylning med halsont, huvudvärk och feberstegring...
Hade tänkt åka hem igår, men inte ens det gick...så jag tog mig hem idag istället, men det var tungt...jobbigt att köra när man är så slut att ögonen helst bara skulle vilja vara stängda och jobbigt att sitta på en båt med en massa människor när man helst av allt bara vill vara ensam...
Så det blir till att vara hemma imorgon - den här kroppsvärken verkar inte vilja ge med sig, så det är abra att lyssna på den och inse sig besegrad...Liggläge är vad som gäller, vila är bästa medicinen!

I vecka blir det iaf bio, förhoppningsvis det vill säga...Har flera filmer som jag vill se, bland annat Titanic (ja jag vet, har ju sett den ett x antal gånger, men det har ingen betydelse!!!) och American Pie - the Reunion, kan ju bara bli hur kul som helst!!!
  

Och i helgen tror jag att det ska bli Twilight-marathon!!!

Ja ja, jag gillar filmer!!!

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback