Inför Eurovision Song Contest...

Nu har det börjat, och de första 9 låtarna har inte imponerat på mig...

Jag har redan lyssnat igenom alla låtarna och jag måste säga att det är inte många som gjorde intryck på mig alls...Jag brukar hitta ganska många favoriter, men iår måste jag säga att startfältet är något sämre...Kanske de växer med tiden, en del låtar är ju lite så att man måste lyssna ganska många gånger för att bli bra...Men jag är ytterst tveksam faktiskt....Tråkigt men sant!
Det är bara att hoppas på att Loreen går hem i Europa, en vinst vore ju inte alls dumt!!! Då kan jag lova att jag är där nästa år - kosta vad det kosta vill!!!=)

Jag har hållit mig borta från bloggen en tag, men det verkar inte ha så stor betydelse, verkar inte som att någon har saknat mig...Så jag ska ta mig en allvarlig funderare, om bloggens vara eller inte vara!
Kanske jag fortsätter, men då är det för mig egen skull, för att skriva av mig lite, mer än för att ge ett budskap...Verkar som en bra idé!
Men som sagt, ska ta mig en allvarlig funderare!!!

xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ser fram emot the big night. Har som sagt ännu inte lyssnat på så många andra låtar men jag håller hårt på Loreen.Hoppas verkligen hon tar det.Hon är skit duktig.De är nog det gumman att de flesta av oss som är in och läser här är dåliga på att kommentera tror jag ...åtminstone jag :)

2012-04-26 @ 08:46:15
Postat av: Linda

Kan säga att det endast är 3 låtar i årets ESC som jag tycker om. Blir en lååååång kväll den 26 maj med andra ord hahah :)

Loreen, Norges Tooij och Cypern!



kram kram

2012-05-03 @ 15:45:38
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback