Vilket virrvarr!

Tapeter, kakel, klinkers, klickgolv...Allt är ett enda stort virrvarr av färger, mönster, utseenden etc, etc...Huvudet är alldeles snurrigt och jag är så trött! Och då är vi inte på långa vägar klara än, har ju ännu hallen och lilla sovrummet kvar, samt badrummet! Och badrummet lär inte bli lätt när vi är helt oense på vad vi vill ha...=/ Jag har en bild i mitt huvud hur jag vill att det ska se ut, hur jag vill att mitt badrum ska vara...Jan har oxå en sån bild, men den överensstämmer inte med min bild...Vad gör vi då? Måste kompromissa på något sätt och komma fram till en lösning, gärna snart så de kan sätta igång! Jag skulle så gärna vilja flytta, SNART!!!



Vad gäller bilder, så låter de vänta på sig ett tag till...Måste ta några först, förstår ni!=) Har inte tid att fotografera när jag är där, mest blir det ju rivning, slipning och nu målning! Men så klart måste jag väl försöka få nån bild eller två, iaf så man kan jämföra när det är klart...=)

Kvällen  spenderas i bästaste sällskapet: med mamma, sambon och älskade Bilbo! Behöver det efter en lååång dag i hur många butiken som helst...Blir att sova gott sen, det vill jag lova!
Önskar alla en fortsatt trevlig lördagkväll, själv tackar jag för idag!
Kram, och god natt!
xxx
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ajdå!Vi hade sån tur att vi var helt överens med badrummet.Hoppas ni kommer fram till nått så båda känner sig nöjda:)Kom ihåg att ta före och efter bilder,fast det är kanske försent nu?Men det är jätte skoj att titta på i efterhand.:)Kram

2011-09-11 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback