Mycket nu...

...så pass mycket att jag knappt hinner kika in på bloggen längre...Det är så mycket annat som ska göras, som känns lite viktigare på något sätt...
Det som tar mest tid är renoveringen av vårt hus: vi river, slipar, målar, och slipar igen...Det är mycket som ska förberedas innan det roliga kan börja: målningen och tapetseringen!=) Och så måste vi ju fixa till badrummet, bara ett tomt skal just nu...måste hitta kakel och klinkers som vi gillar, och som man inte tröttnar på fort eftersom det ska sitta där ett tag. En tapet är ju lite lättare på det viset, där man kan ju byta när man tröttnat, men kakel är lite svårare...Men det ska nog ordna sig, vi vet på ett ungefär vad vi vill ha!!!=)

I helgen var det som sagt mycket husfix, men även lite socialt umgänge har jag hunnit med, det behövdes nog definitivt! En filmkväll hos bästaste H - mycket trevligt! Kalas x 2 på söndagen för N som blir 6år och E som just blivit 10år - massa godsaker, och väldigt trevligt!
Och så avslutade vi faktiskt söndagskvällen med att ta en promenad tillsammans, jag och min sambo - det var länge sen!!!
Och så började ju Idol igen!!!! Nu är hösten räddad...Nä men lite iaf!=)
Lite nytt i juryn, alltid bra med färskt och jag tror det kommer att bli bra...Alexander Bard vet vad han pratar om, han är bra på musik och artisteri, han vet vad som krävs...Och Pelle Lindell verkar ha huvudet på skaft han med, så det blir nog jättebra det här!!!=)

Bilder från E-tuna helgen har ännu inte kommit in datorn, därför har jag inte lagt ut några...men det kommer, så småningom...Kanske även nån bild på vårt fina hus??? Om nån skulle vara intresserad...=)

På återseende och med hopp om en fortsatt trevlig vecka!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Vill gärna se hur det ser ut i huset nu kul att se hur det förändras :)

2011-09-05 @ 09:38:17
Postat av: Julia

Håller med Mi! Du får ju lägga ut lite blider på huset hur det ser ut idag.

Kram kram

2011-09-05 @ 12:03:28
Postat av: Linda

Vill oxå se hus :)



Bard är cool han, och kunnig.



kram kram



(hoppas vi kan fixa oss en dejt snart..)

2011-09-08 @ 22:52:00
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback