Har inte tid!!!

Måste erkänna att mina dagar är alldeles för korta för att som jag skulle vilja hinna med, och helgerna går absolut alldeles för fort! De hinner inte mer än bli fredag innan det är måndag igen känns det som, ja jag vet inte jag vart dagarna flyger iväg!!!
Det är mycket nu, det är bara att inse...och det känns vill jag lova oxå...i magen...började fundera varför jag har så mycket halsbränna hela tiden, tills jag kände det svida till i mellangärdet...magkatarrssymptom! Och det vill vi inte ha igen!!! Så nu blir det till att försöka ändra på sina vanor och leverne och lugna ner sig en smula...Det har gått förut och det ska gå nu med! Och jag tror det hinner lugna ner sig, bara vi får huset i skick för målarna och hantverkarna! Och sen är det bara flyttpackningen kvar...och själva flytten så klart då då! Snart, mycket snart!



Men först väntar en härlig, varm och skön vecka i Lesvos, Grekland med bästaste Maria! Något jag verkligen ser fram emot - sol, bad, sandiga stränder, sköna ljumma kvällar, tzatziki och grekisk sallad! Och ett och annat glas rött...=)



Tiden räcker inte riktigt till för bloggen, eller för annat heller för den delen som inte har med jobbet eller med huset att göra...Det får helt enkelt bli så, att jag bloggar när jag känner att tiden finns för en stunds skrivande...Så på återseende!!!

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback