Greece - here I come!!!

Nu drar jag iväg, ska bli sååå skönt sååå!

Ryggen kunde ha varit bättre, men jag får helt enkelt hoppas på att en vecka i solen gör sitt till så jag kommer hem helt återställd! Får helt enkelt se till att det blir så...Men sol, bad, saltvatten, hav, god mat, dryck och härligt sällskap brukar ha den verkan på en, iaf på mig! Så förhoppningarna är väldigt höga!
Väskan är packad, helt otroligt att man måste ha så mycket med sig på bara en vecka...och ändå har jag gått igenom väskan flertalet gånger och plockat bort och funderat och tänkt...men ändå lyckas man fylla en väska...otroligt!
Men jag kan ju fylla en hel väska när jag bara ska vara borta över helgen...förstår inte jag...

Kommer att sakna mina älsklingar här hemma vansinnigt mycket! Det är första gången som jag är borta från Bilbo mer än ett par dagar och det känns redan nu i magen...men jag vet oxå att han kommer att ha det jättebra hemma hos husse, och så får de ju chansen till massa kvalitetstid...=)
Så klart kommer jag att sakna J med, men jag vet oxå att det är bra att komma ifrån varandra lite nu som då, så man får längta lite efter varandra...Och vi kanske behöver det för det är mycket omkring oss i dagsläget, med husrenoveringen och allt...Så jag tror det är bra med ett lite avbrott!=) Även om jag kommer att sakna honom vansinnigt...=)

Dax att börja dra sig, tyckte tiden gick så långsamt men nu blir det nästan stressigt!
På återseende vid hemkomst!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

AVUNDSJUK!!!!!!!!



kram

2011-09-29 @ 22:44:22
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback