Ännu ett år på nacken!



Så har då ännu ett år passerat sedan jag sist fyllde år - och för att summera det året så måste jag väl säga att det ändå varit ett rätt bra år, i stora drag...=) Det bästa med allt är väl husköpet förståss! Men mycket andra roliga och bra saker har hänt, även om jag nu inte kan komma på en enda sak...=)

Dagen har varit bra, trots fruktansvärd ryggvärk...Jag tar det sakta och försiktigt, allt för att ryggen ska bli bra. Jag vet att jag ska röra på mig för att inte musklerna ska stelna till, och det gör jag, i lugnt takt då förståss...Men har iaf bestämt mig för att vara hemma hela veckan, så att jag i lugn och ro kan koncentrera mig på att bli bra. Dels för att jag faktiskt ska ut och resa i helgen och dels för att jag inte vill ha så här ont i ryggen...
Ett kiropraktorbesök står på agendan i morgon bitti, har höga förväntningar att han ska göra underverk med min rygg!



Nu lite spikmatta och bönder, och sen lite action á la Hawaii innan läggdags!!!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis än en gång och hoppas din rygg snart blir bättre!Kram

2011-09-23 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback