Award



Fick denna fina award av Linda :) TACK!

När man mottagit denna award ska man:
Länka till den man har fått den av - check!

Samt fullborda nedan 5 meningar....

1. När ingen ser eller hör mig... skruvar jag på hög volym på en favvolåt och röjer järnet!

2. Jag går aldrig hemifrån utan att... pussa min sambo och hund hej då!

3. Min blogg heter som den gör för att... det är ett smeknamn som jag haft med mig länge, som är baserat på att jag har en panter tattuerad nånstans på kroppen...=)

4. Om jag vågade skulle jag... göra en hel del, bland annat ta motorcykelkörkort!

5. Om 10 år kommer jag att... förhoppningsvis ha fått ett litet barn att älska och skämma bort, sitta på min veranda och njuta av tillvaron tillsammans med min familj och ett fast jobb på något trevligt ställe!

Och sen skicka den till 5 andra bloggar, jag väljer att skicka vidare till följande:

Linda M

Sara

JennyH

Mi

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback